Monday, May 28, 2007

! هي اشياء تحدث

كان يوما لا يتكرر
ولو قرروا الاحتفال بالذكري العالمية للاحباط ستكون محددة بتاريخ هذا اليوم
وكانني ينقصني ان يخلع كل منكم قناعه ويواجهني بوجهه الاخر...بكل عنف وجرأة ....كنت اتوقع هذه المواقف ...لكن ان تحيط كلها بي الان؟؟
الان؟؟
هذا مالم انتظره
متي تعلم الجميع ممارسة هذا النوع من القسوة والقتل البطئ معي انا بالذات
متي تعلم الجميع التفنن في شئ واحد
هو ايذاء مشاعري..
شكرا للجميع......تعلمت الدرس
من فضلك ابتعد..وارحل مع الاخرين
اقولها للمرة الاولي.... انا لم اعد اطيق اختلاق الاعذار..ولاابطال الحكايات
ولا ارغب في المزيد من هؤلاء البشر حولي بعد اليوم

2 comments:

يا مراكبي said...

ما إنتي كنتي كويسة إمبارح ومفرفشة .. إيه اللي حصل؟

سلسبيل said...

لا عادي..بتحصل كتير..خاصة لما باتعرض لمواقف اضطر فيها اتعامل مع اللي حواليا زيادة عن اللزوم..وبالتالي اتعشم فيهم زيادة عن اللزوم برضه..عموما انا بعترف ان العيب اصلا فيا.. انا كان ايه خرجني من بيتنا..كل ماباخرج من بيتنا بيحصل كده ههههههههههههه
مش مهم مش مهم كله بيعدي

صباح الخير ياباشمهندس:)