Saturday, May 19, 2007

هموم انسان

واضح ان الجو قالب قلبه زي الزفت...احسن
حتي يمكن يبقي وحش بكره الصبح وماعرفش اروح امتحان حقوق الانسان بتاع التخلفات...احسن برضه
ذنبي ايه انا اشيل حقوق انسان....حقوق وفهمناها...انسان يعني ايه ياباشا
امتحن ف حاجه زي دي ليه..دا شئ اصلا يخالف مبادئي.....ياسلام عالمبادئ بقي اللي بتطلع حسب المزاج ههههههههههههه
حليت السنه اللي فاتت وماسبتش سؤال
وشلت الماده بجداره...كان ناقصني بتاع 20 درجه عشان اوصل للدرجه اللي استحق عندها الرفع...واااو
امال السنادي حعمل ايه...حالاقي منين نفس اذاكرها تاني ..دانا محبطة اساسا...انا بقول ااجلها للبكالريوس ..اضمن
انا فايقه لحموم الانسان دي ولا للعقاقير ولا الصيدلانيات...هيه دي المواد اللي بجد
جاتك القرف ياااا........... ياللي شيلتني المادة
انا عرفتهم ف البيت
وقلتلهم مش حذاكرها الا قبل منام بساعه..وطظ بقي...عديت عديت..ماعديتش مش حمتحنها تاني الا لما اتخرج..بلاش قرف
انا بس مستخسره السواق اللي حايوصلني مخصوص لحد الكليه وف الاخر كله ف الفاضي
ايه ده؟؟ احنا عالهوا؟؟
معلش..كنت بابرطم..عادي بتحصل...ماحدش يستغرب مني اي حاجه اليومين دول انا بقول اهو
يلا فوتكو بعافيه تصبحو علي خير..يدوب الحق انام
ادعولي افهم اي سؤال بكره...واشخبط اي شخابيط ف الورقه

No comments: