Saturday, April 28, 2007

الطيب والشرير.......والعبيط

-ماما..مني صحبتي اتصلت تطمن عليا لما عرفت اني كنت تعبانه
-بجد؟ والله فيها الخير يامي..ابقي سلميلي عليها
-طيبه اوي مني ياماما
-والله انتي اللي طيبة
-ليه؟؟ دي بتسال عليا دايما..تبقي مش طيبه؟
-مش اي حد يسال عليكي يبقي طيب علي طول كده
-يعني هيه شريرة؟
-يابنتي ولا شريرة ..بس برضه ماتقوليش طيبه
-ياماما ماهو ماينفعش..الناس ياطيبين يااشرار
-ليه انتي بتتفرجي علي فيلم كارتون ..الناس يااشرار
يااما مش اشرار..لكن مفيش كلمة اسمها طيب لازم دايما تبقي واخده بالك..عشان ماتتصدميش ف حد
ف الاخر
-ياسلام...ازاي بقي
-اقوللك ازاي..يعني اللي قدامك وحش الي ان يثبت
العكس
-هههههههههههههه دانا عكسك 180 درجه..انا بتعامل
علي اساس ان اللي قدامي ملاك الي ان يثبت العكس
-ههههههههههه يافرحتي بيكي..وكام واحد من اللي تعرفيهم
مااثبتش العكس
-لحد دلوقتي ولا واحد بس مش حايأس ..مانا ماعرفش
اعيش طول عمري باتلفت حواليا عشان مش عارفه
الضربه الجايه من مين..انا بحب اكون علي طبيعتي ..م الاخر الناس عندي نوعين..يااسود ياابيض..مفيش رمادي ...الاسود وبابعد عنه..والابيض اكيد متمثل ف كل الناس الباقيه اللي باكلمهم
-يامي والله ماينفعش..كده حايحصل حاجه واحده... حاتتجنني ف الاخر..امال لو ماكنتيش كل يومين جايه تعيطي من فلانه اللي اتصدمتي فيها وفلانه اللي ضحكت عليكي وفلانه اللي استندلت معاكي
-صدقيني ياماما انا عارفه انك صح بس دي حاجه غصب عني ..لكن انا بحاول اكون واخده بالي اكتر..عموما ياستي خلاص مني بنت كويسه معايا بس مش حقووول طيبه
-اما نشوف يامي
حانقووووووووووووول احنا لسه حباااايب يووووووووووه ماخلاص قولنا(رنة موبايلي)
_الو..ازيك يامها.....بجد؟؟ جبتيلي الورق اللي كنت طالباه منك ......شكرا ياجميل..اشوفك بكره ان شاء الله..سلام
دي مها..جابتلي الورق اللي كنت عاوزاه..........................تصوري ياماما..مها دي طيبة اوي
-............................................$%^$#&^*

2 comments:

كراكيب عادل said...

بصي مها طيبة بس مني احتمال تكون شريرة علشان مها جابتلك الورق

تبقي طيبة يا سلام لو وحدة صاحبتك تاني جابت زيارة وجاتلك تبقي فعلا فعلا طيبة

ههههههههههههههههه انتي اصلا شريرة بس جواكي برضو شريرة

khaled said...

مها منى ...موش فارقه صدقينى كلها كام سنه وتسيبيهم وتصاحبى ايناس واميره
وهكذا...... فا متشغليش بالك
:]