Sunday, April 06, 2008

ميشو آه....رمادي لأ




مش زعلانه من اي حاجه حواليا..اخيرا..شعور بالرضا عن كل شئ بلا سبب..لكن مريح جدا.....يمكن مش طايرة م الفرح ف نفس الوقت

لكن حاسه بانسجام داخلي عجيب..مش شايله من حد ولا عايزة اعاتب حد علي اي حاجه...اكتشفت ان ف الحياه فيه حاجات تانيه اهم من اوراق الماضي..بقول الكلام ده بجد..مش نوع من انواع اليأس

بدأت اعرف عايزة ايه ومش عايزة ايه ....علي الاقل دلوقتي...

سلام نفسي ..دا باختصار احساسي..اتمني انها ماتكونش احدي شطحاتي المؤقته..وانام واصحي بكره الاقيني رجعت زي ماكنت...للحالة الرمادية اياها...مع اني باكره اللون الرمادي لكنه بيطاردني ف كل حاجه..من اول لبس المدرسه بتاعتي وانا صغيره مرورا
ببعض اللي بتعامل معاهم..و بعض اللي مابتعاملش معاهم بس كنت اتمني زمان اتعامل معاهم...وختاما بيا شخصيا لما حاولت التعايش معاه وفشلت و دا اللي سببلي اني اتعقدت وكنت قربت اصاب بمرض الرَماديــزم... لانه فعلا لون معدي ....بس انا مش هسمحله يكون موجود ف مقلمة الوان حياتي

حاسه ب بصيص امل جاي من بعيد مع نسيم ابريل المتقلب كاحاسيسي..دي حاجه كويسه وظاهره صحيه لانها بتراودني ف نفس الوقت من السنه..الحمد لله انها يمكن الحاجه الوحيده اللي ماتغيرتش فيا لحد دلوقتي

عموما انا محتاجه دلوقتي للنوم و بشده..مع ان الست فيروز بتقول اسهار تا يحرز المشوار..وانا مقتنعه بكلامها جدا خاااصه اليومين دول بس انا باقوللها معلش المرادي سماح ......بس انزل احط اكل لميشو والعب معاه شويه لانه وحشني جدا جدا جدا....وممكن ساعتها انام وانا مرتاحه

ميشو مين؟؟؟؟

لا دي حكايه تانيه بقي

No comments: