Saturday, December 06, 2008

افكار مسافرة علي ورق المذاكرة

عارف
نفسي ازعل منك
لكن للاسف مش بلاقي فرصه لكدة
بس اوعدك لو لاقيتها
هستغلها
واطير لوحدي من جديد
..
..
كان نفسي اسمع رد منتظراه.
.بس للاسف محصلش فرصة
يمكن لان الانتظار اصبح قدري
ويمكن لان ....
مش عارفة بصراحة احتمال تاني ..
..
..
سؤال واحد هموووووت واعرف اجابته..
اشمعني انا؟؟؟
..
..
الكلام دا حقيقي ولا بجد
حقيقي؟؟
اصلي افتكرته بجد
..
..
لعلمك
انا مش بيتهيألي
ولو حد فهم غلط
يبقي اكيد لان في حد عبر غلط
..
..
بالمناسبة
انا قررت انسي
عارفة انه قرار باخده كتير
بس يمكن تصدف مره مارجعش فيه

4 comments:

DR.HAMAS said...

بصراحة كلام يمتزج فيه الطرفة بالأسى

ده اللى حسيته

صراع

عجبتنى الجملة الغريبة دى

---------------
الكلام دا حقيقي ولا بجد
حقيقي؟؟
اصلي افتكرته بجد
---------------

هههههههههههه

فعلا فضفضات بنت عاقلة





د.حماس

مسدس صغير said...

فعلا كلام بنت عاقله.هههههههه كلمات تتسم بالاحساس العالى والتمكن من المفردات . نتمنى لكى الخير وكل عام وانتى بخير وعيد لحمه سعيد

سلسبيل said...

د.حماس
الاسي يولد التفكير ..ثم الفن..واخيرا ينتهي بالجنون
غالبا انا وصلت للمحطة الاخيرة وربنا يستر بقي
الظاهر هغير اسم البلوج واخليه فضفضات بنت عاقلة..سابقا
سعيده جدا بردك
وعلي فكرة
الكلام دا حقيقي مش بجد :)

سلسبيل said...

مسدس صغير
حاسب للسلاح يطول :)
سعيدة بحضورك واتمني ان النص يكون حاز اعجابك
كل عام وانت بخير