Thursday, September 11, 2008

هنيّا لي وعقبالكم





اعزائي..


اعتذر عن التدوين والتواجد علي النت بصفه عامة الفترة القادمة
لقضاء مناسك العمرة
ولي عودة باذن الله بعد عيد الفطر المبارك
خالص تحياتي ودعواتي للجميع
سأفتقدكم جدااااااااااااااااااااااا






ملاحظات:
اليه.:..من بين كل ماسأفتقدهم في هذا الوطن..كنت انت صاحب النصيب الاكبر .. كم كنت اود لو اسمع دقات مميزة من جهاز حديدي صغير تخبرني انك اردت فقط الاطمئنان علي قبل رحلتي الطويلة .كان هذا سيحدث فارقا وان كنت اظن انك تريد..ولن تفعل...علمتني مواقف من الماضي الا اطلب او اتوقع الكثير
فقط سأدعو الله لي ولك..والله يعلم مابنفسي ويعلم مابنفسك

ميشو: قد يظنك البعض مجرد حيواني الاليف لا اكثر..لكنني اراك صديقي المرح دائما ..الغلس احيانا الذي يوقظ شيئا ما بداخلي يحولني الي قطه صغيرة مثلك هوايتها الكبري هي استكشاف العالم في فضول
سافتقدك يامشمشايه قلبي
وارجو ان تهتم بك دار الرعايه تلك..وان اتركك عندهم ميشو..القط الشيرازي ذو ال ثمانيه اشهر..ولا اجدهم عند عودتي يسلمونني
ببغاء ناطق يسمي فرغلي
او
صندوقا اسودا مكتوب عليه بياناتك كي اتكفل بدفن الجثه
تلك فكره ابشع من اتخيلها
سلسبيل: اتمني من الله الا اري وجهك ثانيا الا وقد تغيرتي
وان اعود من بلاد الحرمين ب سلسبيل اخري..غير الاولي التي حولتها الايام لتصبح شخصا ما لا اعرفه
عديني انت تتغيري
علي الاقل حاولي ذلك

6 comments:

دعـاء عـلى said...

تروحى و ترجعى بالسلامه ان شاء الله
و متنسيش تدعيلنا (:

كأنني أنا said...

ربنا يتقبل منك يا حبيبتي..
أنا أوعدك ان سلسيبل هترجع سلبيل أخرى
سلسيبل مولودة من جديد باذن الله:)

ربنا يوديكِ ويجيبك بالسلامة
رمضان كريم:)

عمرو فكرى said...

عقبال الحج :)

يا مراكبي said...

إيه ده .. ده إنتي بقيتي جنبنا قوي .. طيب إتفضلي إشربي حاجة

ربنا يتقبل منك إن شاء الله وترجعي أحسن من الأول بإذن الله

7adota said...

صباح السكرات والمربات

مبروك عليكى وعقبالنا

وان شاء الله نشوفك قريب بقي

ع فكرا انا متابعاكى من وانتى ف قهوه كتكوت

وكلام ف سرك كدا

انا جاهله جدا ولا اعرف حاجه عن المدونات دى الا بالصدفه كدا يعنى

فجبت مدونتك بقي

بقالى كام يوم عماله اقرا ف البوستات القديمه

بجد بجد انتى جميله

وبجد بجد انا بحبك اوى

وبجد بجد تعالى بقي بسرعه

يلا

اختك ف الكآآآبه

نون

سلسبيل said...

دعاء علي

كانني انا

عمرو فكري

يامراكبي

حدوته

اشكركم كلهم علي سؤالكم
ووالله دعيت للجميع بظهر الغيب
خالص تحياتي