Wednesday, July 16, 2008

اتنين ف يوم واحد

طبعا انا قلت بما اني كرهت كل اللي حواليا ف الحياة والنت ايام امتحاناتي فلازم برضه اوريهم الجانب المشرق
نتيجتي ظهرت والحمد لله جيد جدا 82% واللي عايز يعتبرها امتياز والله ماعنديش مانع هههههههه
وخبر تاني احلا
نيدو اختي جابت 98% ف تانيه ثانوي
سبحان الله انا نتيجتي ونتيجتها ظهروا ف نفس اليوم الواحد اعصابه باظت يعني
ربنا معاها السنه الجايه عشان الواحد بقي يطمن عليها ويبقي كده لسالها ف ذمتنا العريس
وبالمناسبه السعيده دي اهدي للكل اغنيه قوم اقف وانت بتكلمني
!!!معرفش ليه حاساها اوي كده

7 comments:

أسماء علي said...

قاااااااااال اقف قاااااال
مبرووووووك يا مانو انتي ونيدو
وكده ليا عندكم عزومة غدا و تحلية وعصير
و مبلغ لزوم اني اروح بيتنا
:)))
ده ااقل واجب اصلا
...
مانوووووووو
مستنية منك موضوع هناك يا ماما
ماااااااااشي

حبيبـــــــة القمـــــر said...

ياصباح الخير
الف مبروووووك ياجميل
انا لسه بفتح عيني لقيت الافتتاح الجبار للمدونه الجديده
هاتي الاول الجاتوه والساقع بتاع النجاح
وبعدين الجاتوه والساقع بتاع الافتتاح
انا مش بسيب حقي
انا قلتلك اهو
تحياتي ياقمر

abo salah said...

بعد السلام عليكم

ألفين مبروك على النجاح
ألف ليكى
و
ألف لأختك

وعقبال نجاحك فى حياتك العملية
وعقبال نجاح أختك فى المرحلة التانية وتتويجها بكلية قمة ان شاء الله رب العالمين

وبعدين ايه حكاية قوم أقف وأنت بتكلمنى دى
اللى انا أعرفه انك كلية صيدلة مش كلية الشرطة
هههههههههههه

تحياتى

سلسبيل said...

اسمااء
استني هنا انتي هتضحكي عليا وعايزاني اعزمك
فين المانجا اللي وعدتيني بيها
روحي دوري ع البواب التايه وابعتيهالي ياجمييييييييييييل

سلسبيل said...

حبيبه القمر
الله يبارك فيكي ياجميل
بررررررررضه جاتوه وساقع
ماشي ياعم احلا جاتوه واحلا ساقع
بس ماتنسيش تدفعي الحساب وانتي خارجه هههههههههه
منورة ياجميل وانتظرينا ف المدونه التانيه

Unknown said...

سلسبيل ..
ألف مبروك نجاحك و نجاح أختك ..
و يارب دايما
........
ربنا يفرح قلوبكم و يجعل ايامكم كلها سعادة و فرح .

سلسبيل said...

ابو صلاح
الله يبارك فيك
والاغنيه بس عشان الواحد بيبقي شايف نفسه يومين كده بعد النتيجه لو حتي قابلت حد ف شرطه هقولله ولا يهمني انا جدع ع ع ع
منورني يافندم وشكرا ع الرد