Friday, October 30, 2009

ناقص برج




الورق اتكوِّم ف الدرج

والمفتاح ف الشنطة البمبي

كانت جمبي

بس نسيتها ف اخر بنش

طب معلش

انالو فاضيه

كنت قدرت البسلك وش

واضحك علي عقلك بالعافيه

واكدب..نفسي اكدب بصراحه

!!لكن معرفش

ناقص برج

كان موجود امبارح بس

طار ورا حلم قديم ..مارجعش

والياسمين طبعا ماطلعش

من ساعت ماسافرت وسبته ..اخر مره

"طب والله دي اخر مره"

كلمته وقال ايه ماسمعش

جوه السيرك

البلياتشو مابيضحَّكش

من غير سرج..ركبت الموجه

ولسه باجمّع ورق النوجه

مع انها ضاعت ف البوسطة

بس ف قلبي اكيد ماضاعتش

اخر ورقه

كانت زرقه

لكن قلبي مكانش بلون

كان بيساع الناس والكون

لما بكيت.. اتبل وكش

فقت لاقيتني بواقي مكان

... وكيان وجنون

تهت كأني مجرد ابره.. ف كومة قش

10 comments:

Muna said...

طبعا تحفة وجننتينا هناك عالفيس :)

أسماء علي said...

النص ده عاجبني لدرجة الهوس يا مانو بجد

:)
ما تتأخريش بقى ف الكتابة تاني

يا مراكبي said...

عتاب لحبيب بعد قصة حب فاشلة

أم عتاب لصديق أو صديقة بعد خيانة ما؟

Unknown said...

انا سلسبيل...مثلك...
معجبه جدا جدا بما قراته هنا...
وخربشاتك..وفضفضاتك اروع اروع اروع من رائعه تقبلي تحياتي وحبي لامتناهي
وبما انني انا احمل نفس اسمك فلا بد ان يكون لي ولك صفات كثيره مشتركه لمستها من مدونتك...اذا اردت مزيد من التواصل ...ايميلي لديك ان اردت اضا فتي....مع العلم اني(سعوديه)
لك كل الحببببببببببببب
سلسبيل طلال

Unknown said...

سلسبيل
انتي رحتي فين ؟؟
النص كويس اوي و جميل
بس يا رب تكوني انتي كمان كويسة

Unknown said...

سلسبيل بدي اسال
عندك صفحه على الفيس؟

Unknown said...

سلسبيل بدي اسال
عندك صفحه على الفيس؟

Unknown said...

سلسبيل بدي اسال
عندك صفحه على الفيس؟

Unknown said...

سلسبيل بدي اسال
عندك صفحه على الفيس؟

كلبوزة لكن سمباتيك said...

الفكرة جميلة
دائما ما تستفزني الفكرة
الى الامام